Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kkuligowski
    odpowiedział(a)
    u mnie
    e11*2001/116*0230
    VIN......
    i symbol CAXA po prawej stronie pionowo ale bez numerów

    gdzie tu numer silnika?

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Na slupku drzwi, gdzie jest VIN nie ma calego numeru silnika ?? Symbol jest na pewno.

    [ Dodano: Wto 14 Cze, 16 11:07 ]
    CAXA produkowali w O2 od 11/08 do 06/13, jakby ktos sie pytal.

    Czyli zestaw bylby do Rapidow tylko, a koledzy zamontowali jakos w innych autach. Superb mial CAXA/CAXC.

    Zostaw komentarz:


  • uli07
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kkuligowski
    nie mogę zlokalizować innych nr na silniku niż nabity na deklu
    nr to 16021210112CD ale nie wiem czy to nr silnika.
    Poza tym naklejka z napise CAX A35 125
    Może jak ktoś to ogarnia określi czy pasuje czy nie.
    A gdzie jeszcze jest wybity numer silnika? U mnie ta naklejka spadla i jest puste miejsce po niej.

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    Gdyby zestaw mial byc do aut po 2015 roku, to nie bylby do CAXA, tylko CAXC bo tamten przestali produkowac.
    Jest zestaw naprawczy, tylko silników jeszcze do niego nie ma :lol:

    "Most jest, rzeka potem", takie rzeczy tylko w VAG

    Zostaw komentarz:


  • kkuligowski
    odpowiedział(a)
    nie mogę zlokalizować innych nr na silniku niż nabity na deklu
    nr to 16021210112CD ale nie wiem czy to nr silnika.
    Poza tym naklejka z napise CAX A35 125
    Może jak ktoś to ogarnia określi czy pasuje czy nie.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Dobra, ale tamto forum podaje ze wlasnie ze wzgledu na numer silnika sa rozne zestawy.

    Sprawdziles w ten sposob, jaki masz numer silnika ??

    Gdyby zestaw mial byc do aut po 2015 roku, to nie bylby do CAXA, tylko CAXC bo tamten przestali produkowac.

    Zostaw komentarz:


  • kkuligowski
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft
    kkuligowski, A podales kolejne oznaczenia A,B,C czy uparcie podajecie C i dostajecie odpowiedz, ze nie pasuje :?:
    podałem to co w opisie zestawu czyli że C. Dostali też na emaila cały komplet, mój vin i po tej weryfikacji stwierdził że nie pasuje.
    Przeszukał (podobno) bazę i nie znalazł nic tańszego do mojego modelu, ale znalazł cytowany.
    Na moje pytanie o końcówki potwierdził że każda modyfikacja części i jest zmiana literki.
    Gość rzeczowy i bardzo opanowany szukając przez 30 minut rozwiązania w systemie.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    kkuligowski, A podales kolejne oznaczenia A,B,C czy uparcie podajecie C i dostajecie odpowiedz, ze nie pasuje :?:

    Zostaw komentarz:


  • kkuligowski
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez darekmc
    Witam

    W mojej O2 FL z 2009 CAXA też ostatnio robiłem z rozrządem i skorzystałem z najnowszego zestawu naprawczego numer 03C198229C w cenie około 850 zł brutto zawierającego :
    Jeszcze raz zadzwoniłem do Bawariamotors w Jankach podając na tacy nr zestawu i części.
    Pan potwierdził że zestawy są w magazynie ale NIE pasują do aut przed 2015 rokiem czyli moje nie łapie się na taki zestaw: "ze względu na ilość zębów i budowę nastawnika"
    Dla mnie (auto z 03.2012) na dzień dzisiejszy to wydatek prawie 3100 zł i Pan nie widzi innej możliwości.
    Podobno jeżeli chcę mieć 2 lata gwarancji ASO to wymiana całości z wariatorem a mój zaprzyjaźniony mechanik stwierdził że rozrząd to rozrząd a wariator to on by nie wymieniał.

    Nie wiem, nie znam się jak do auta z 2009 można założyć rozrząd dedykowany do aut po 2015 roku ale jak widzę zakładają.

    Czym więcej czytam tym głupszy jestem a km w autku lecą.

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Sony
    Masz pewność (podaj źródło), że wariator z lit. G jest ulepszonym następcą tego z lit. E, napinacz z lit. BD to następca tego z lit. BA a łańcuch z lit. H to ulepszony następca tego z lit. A ? :roll:
    Chodzi tylko o to aby nie wtopić z błędnie dobranym zestawem.
    Pewności nie mam, dlatego chcę jak najwięcej się dowiedzieć na ten temat, między innymi z tego forum, kto, gdzie, czy zrobił, za ile i jakie efekty.
    Zamieszczone przez Sony
    Części zamienne mogą być produkowane w fabrykach na całym świecie, kwestia jakości i zaufania do tej jakości.
    Nie wiem jak to skomentować. Nie mam wpływu na to, gdzie VAG produkuje swoje części, jeśli są dostępne oficjalnie w ASO mam podstawy sądzić, że są dobrej jakości.
    Zamieszczone przez Sony
    jeśli dobrze odczytałem , do tegoż numeru silnika ( a nie od tego numeru), chyba że ma być inaczej :roll: .
    No jakby było "do", to byłoby bez sensu bo "do" zawierałoby też wcześniejsze numery, te z zestawu b, chyba, że ma być inaczej ;-)

    Podjadę dziś do mojego ASO, wywącham temat, czy oficjalnie zestaw pasuje do mojego samochodu. (Choć jak pytałem o cenę i dostępność w zeszłym tygodniu to nikt mi nie mówił, że nie pasuje)

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Sony, po twoich wpisach wnioskuje, ze nadal nie zadzwoniłeś do dowolnego ASO celem zweryfikowania wiedzy forumowej a szkoda.
    Zastanów sie: lepiej ASO zarabia na zestawie za 900 zł czy na jednej części za 2000 zł. ? Moim zdaniem nie ma sensu tak do konca czepiać sie końcowych liter, poniewaz Skoda nie bedzie nagle tak dbała o swoich klientów, ze ciagle bedzie poprawiała części zeby ich zadowolić.

    Zostaw komentarz:


  • Sony
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Seba
    Zasadnicza kwestia jest taka, czemu jedne ASO ich używa, a inne mówi, że nie pasuje do Caxa.
    Właśnie :wink:

    Zamieszczone przez Seba
    To czy zestaw pasuje nie ma nic wspólnego z jakimiś literkami, które były rok temu.
    Masz pewność (podaj źródło), że wariator z lit. G jest ulepszonym następcą tego z lit. E, napinacz z lit. BD to następca tego z lit. BA a łańcuch z lit. H to ulepszony następca tego z lit. A ? :roll:
    Chodzi tylko o to aby nie wtopić z błędnie dobranym zestawem.

    Zamieszczone przez Seba
    Mi i koledze chodziło o to, że pytasz skąd są te zestawy i czy to nie chińszczyzna jak już od kilku dni było wiadomo, że są oficjalnie dostępne w ASO.
    Części zamienne mogą być produkowane w fabrykach na całym świecie, kwestia jakości i zaufania do tej jakości.

    Zamieszczone przez Seba
    Mój na przykład ma numer CAX 482 xxx, czyli zestaw z literką C.
    Mój - CAX 38 .... więc niby też zestaw z lit. C, choć literki inne o czym wyżej oraz
    Zamieszczone przez Maicroft
    18 zęby: Zestaw do oryginalnego numeru części: 03C 198 229 C
    • Zastosowanie powinny znajdować się na silnikach, ponieważ maszynowni:
    - CAX_011200
    jeśli dobrze odczytałem , do tegoż numeru silnika ( a nie od tego numeru), chyba że ma być inaczej :roll: .

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    Sony mylisz dwie sprawy. To czy zestaw pasuje nie ma nic wspólnego z jakimiś literkami, które były rok temu. Normalne jest, że numery części się zmieniają w czasie, jak producent wprowadza do nich poprawki. I bardzo dobrze, że tak jest, bo możesz poznać czy kupujesz najnowsze. Nastawników, napinaczy było już kilka (z różnymi numerami) i one wszystkie pasują, tylko jedne są bardziej poprawione od innych. Mi i koledze chodziło o to, że pytasz skąd są te zestawy i czy to nie chińszczyzna jak już od kilku dni było wiadomo, że są oficjalnie dostępne w ASO. Zasadnicza kwestia jest taka, czemu jedne ASO ich używa, a inne mówi, że nie pasuje do Caxa.

    Zostaw komentarz:


  • Sony
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81
    Sony, rozumiem ze sobie troche jaja robisz. Masz podane jak na tacy numery i ceny części a i tak dalej masz jeszcze watpliwości.
    Nic podobnego, poczytaj sobie kolejne posty po swoim i tu też są wątpliwości.

    Ponadto wariator G to nie E, napinacz BD to nie BA, łańcuch H to nie A, chyba że posiadasz inną wiedzę. Czy ten zestaw pasuje nie wiem, może Ty wiesz lepiej, chętnie poczytam. W ASO jak widać też podają różnie.

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    kkuligowski, musisz pytać o zestaw naprawczy inaczej zedrza skórę na pojedynczych częściach.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    W tej chwili w centrali leza zestawy z A, B, C

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    To jakaś ściema jest, może etka coś miesza i te ćwoki w ASO nie potrafią tego ogarnąć. Przecież darekmc i kaszub mają CAXA i skorzystali z tego zestawu. Chyba, że zestaw rzeczywiście dotyczy jakiejś wąskiej wybranej grupy silników (numerów od do) ale niby koledzy zza Buga mówią, że po to są dwie wersje. Mój na przykład ma numer CAX 482 xxx, czyli zestaw z literką C.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Kilka stron wczesniej podalem link do strony, gdzie sa podane dwa oznaczenia zestawow dla starszych i dla nowszych silnikow.

    Jakie macie numery silnikow, ze te nowe zestawy nie pasuja ??

    Автомобильная социальная сеть


    Jak wybrać:

    • Sprawdź liczbę zębów kół zębatych napędu pompy olejowej
    23 zębów: Zestaw do oryginalnego Part Number: 03C 198 229 B oraz
    • stosowanie powinno być w zakresie silników na siłowni:
    od CAX_001000 do CAX_011199

    18 zęby: Zestaw do oryginalnego numeru części: 03C 198 229 C
    • Zastosowanie powinny znajdować się na silnikach, ponieważ maszynowni:
    - CAX_011200

    Informacja pochodzi z zestawu naprawczego Golf Club

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    jttt, ja mam również z 2009 roku i jak wysylalem maile do ASO celem podania mi kosztów tego zestawu naprawczego oraz wycenę robocizny to podawalem nr VIN. Żadne Aso nie zakwestionowalo mi tego zestawu do mojego auta.
    Przypominam ze najtaniej znalazłem w ASO w Starogardzie gdańskim gdzie pelen koszt (zestaw naprawczy z dodatkowymi częściami jak śruby uszczelki silikon itp., oraz robocizna) wyszedł 1950 zl. Sa w tym przyznane zniżki (15% na części i 25% robocizna). Jak na razie najlepsza oferta i roznica ok 500zl miedzy Plichta w gdańsku.

    Zostaw komentarz:


  • jttt
    odpowiedział(a)
    Witam.Posiadam vw golf 6 1.4 TSI 122 z lutego 2009r przebieg 97000 km.Rozrząd nie wymieniany.Od ok 3 lat sporadycznie słychać terkotanie ok 3 sek. przy porannym rozruchu ale tylko wtedy gdy samochód stoi conajmniej 2 doby.Przez cały okres ekspluatacji zero innych problemów.Kilka dni temu dowiadywałem się w ASO Skody odnośnie zestawu naprawczego 03c198229c.Poinformowano mnie ,że zestaw ten nie pasuje do mojego silnika.Wymianę całego rozrządu części oryginalne wycenionona 2800 zł/części i robocizna.Proszę o ifo czy wymieniony zestaw rzeczywiście pasuje do silnika 1.4 TSI 122 z 2009r.Ponieważ obawiam się że zgodnie z otrzymaną inf. nie pasuje.Dzisiaj będę się dowiadywał ile taka wymiana kosztuje w Goerlitz w Niemczech/poinformuję/Proszę owiarygodną odpowiedż.Pozdrawiam jttt

    Zostaw komentarz:


  • kkuligowski
    odpowiedział(a)
    własnie dzwoniłem do dwóch najbliższych serwisów
    Bohemiamotors w Janka. Na telefon podano mi ceny:
    Robocizna 1140,5 - jakiś rabat ale pan nie powiedział jaki
    Części 3018 (2100 wariator)
    Niestety podobno z systemu wynika że mam mieć wariator z końcówką "E" ale cena jak wyżej.

    Auto Blak Ursynów:
    Robocizna - nie dodzwoniłem się do serwisu
    Części - około 2900
    Również informacja że mam E na końcu a a G nie jest do mojego silnika.

    Chyba opłaca się do kolegów pojechać na wycieczkę i jeszcze zostanie kasy.

    Zostaw komentarz:


  • crom.de
    odpowiedział(a)
    boonsaw, jak Cię stać to najwyżej kup, raczej się już nie zmieni. Ten z literką D jest do aut po maju 2015. Yeti może ma jeszcze CAXC? Metal nie mleko nie skiśnie ;-) Ewentualnie przy odsprzedaży zawsze jakiś bonus.

    Zostaw komentarz:


  • Seba
    odpowiedział(a)
    I to jest dobre pytanie, czy i kiedy ceny wrócą do "normy". Obawiam się jednak, że bez szklanej kuli będzie ciężko coś prognozować ;-)

    Zostaw komentarz:


  • boonsaw
    odpowiedział(a)
    Panowie a ma ktoś jakiś cynk z pierwszej ręki z ASO (znajomośći) dotyczącego dostępności tego zestawu w przyszlośći?
    Mam zrobiony niby rozrząd , ale pewnie jeszcze co najmniej raz będę rozrząd wymieniał. Niewiem czy kupować zestaw na zapas czy za jakieś 3 lata dalej będzie w ofercie ?

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Sony, rozumiem ze sobie troche jaja robisz. Masz podane jak na tacy numery i ceny części a i tak dalej masz jeszcze watpliwości.
    Wnioskuje, ze masz w kieszeni komórkę, wiec wykonaj telefon do kilku ASO w całej Polsce i bedziesz wiedział. To na serio nic nie kosztuje poza minimum własnej inwencji.
    Dla ułatwienia dodam, ze taki zestaw w ASO kosztuje od 760 zł. do 800 dla goscia z ulicy. Jak dla mnie na taka ilośc oryginalnych części to śmieszne pieniądze. Wystarczy porównać zwykły rozrzad do tego.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...